Szürreál-vizuális mágia....

Rékai Zsolt - Festő Napló

Rékai Zsolt - Festő Napló

Beinart régen

2021. november 17. - RekaiZsolt

Rékai Zs: Virágistennő (60cm x 80cm

Úgy emlékszem, könyv alapján rá is kerestem az Amerikai Néprajzi Múzeum honlapjára. Ezt ma is megtettem, de az eltelt évek alatt nyilván sok minden megváltozott, de az is lehet, a hajdani ködlő emlékbe más múzeumok, és talán a könyvben leírtak képzetei is belejátszottak.

Valahogyan a szerző könyvtári bolyongásai, gondolati eredetisége, és az időbeli közelség is okozza, hogy az élménybe belefed a Beinart szürrealista kollektíva honlapja, amit szintén akkoriban fedeztem fel, és amiről már szót ejtettem.

A Beinart honlap ma is létezik, de szintén nagyon megváltozott. Más talán azt mondaná, letisztultabb, áttekinthetőbb, de nekem az akkori kaotikus, útvesztő-szerűen egymásba linkelt virtuális oldalak megnyerőbbnek tűntek fel.

Annyira tetszett, ha képes lettem volna, és lett volna technikai háttér, az egészet leszedem…

A bejegyzés trackback címe:

https://rekai-zsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr2116757964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása