Szürreál-vizuális mágia....

Rékai Zsolt - Festő Napló

Rékai Zsolt - Festő Napló

Bak Galéria

2023. augusztus 21. - RekaiZsolt

A kapcsolat úgy indult, szólt ismerős, sétált barátnőjével Pécs belvárosában, és találtak egy nagyon szép, új galériát. 

Pillanatnyilag két galériának dolgozom, és úgy gondoltam,  kapacításomból tellik, esetleg elfér új lehetőség. Fogtam magamat és beautóztam a belvárosba. 

Némi további séta után megtaláltam  helyet, valóban a belváros, és a kialakítás is figyelemfelkeltő.

Az üzletet Bak Peti vezeti, aki nem régen szerzett diplomát művészettörténetből. 

Az üzlet tágas és a világítás professzionális módon megoldott. Az időközben betérő érdeklődők is érzékelték és szóvá tették a lendületet, potenciált.

A vállaszték széles, antik, félmúlt és kortárs szobrászok és festők munkái.

Miután Péter interneten végig nézte a portfolióimat, bevittem három festményt és ezzel kezdetét vette üzleti kapcsolatunk.
















 

A bejegyzés trackback címe:

https://rekai-zsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr3018198141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása